نوشته شده توسط : E-Commerce

اخيرا بررسي دقيقي از مهمترين عوامل رتبه بندي (Ranking) سايت شما در  اينترنت و ارتباط آن با نام سايت(Domain)  و آدرس جهاني(URL)  آن، صورت گرفته است. حدود 20000 ليست اطلاعاتي و 110 عامل مهم، مورد بررسي قرار گرفته است.

اين مقاله به بررسي 3 عامل مهم در ارتباط با نام سايت و آدرس جهاني آن که بيشترين تاثير را در رتبه بندي دارند مي پردازد.

آيا وجود کلمه کليدي سايت شما، در نام سايت، مهم است ؟

بله. اين عامل بسيار مهمي در رتبه بندي سايت است. به همين دليل، من شديدا توصيه مي کنم که مهمترين کلمه کليدي (keyword) سايت، در نام سايت شما وجود داشته باشد. مثلا اگر شما در سايت خود، گل مي فروشيد، در نام سايت خود از کلمه flower استفاده کنيد، مثل، www.flowermall.com يا شبيه آن.

آيا آدرس جهاني کوتاه تر، در رتبه بندي تاثير دارد ؟

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , ارتباط نام سايت و رتبه آن در موتورهاي جستجو , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

تصورات غلط زيادي در مورد بازاريابي توسط موتورهاي جستجو (Search-Engine-Marketing , SEM) وجود دارند و بسياري از آنها به افسانه تبديل شده اند. در زير 10 مورد از اين افسانه ها آورده شده اند که اگر بازاريابها به آنها توجه نکنند، به گمراهي کشيده خواهند شد.
 

1-بهينه سازي در منزل ارزان تر است
تحقيقات نشان مي دهد کمتر از 1% از هزينه تبليغات صرف بازاريابي توسط موتورهاي جستجو مي شود، پس تعجبي ندارد که اکثر سايتها بطور نا مناسبي بهينه سازي شده اند. متخصصين بازاريابي توسط موتورهاي جستجو، موقعيت بهتر در موتور جستجو را در زمان کمتري بدست مي آورند زيرا آنها به پيچيدگي، ماهيت فني و فرايند همواره متغير الگوريتم موتورها آشنا هستند. سپردن اين کار به اهل فن، بسيار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , 10 افسانه غلط در مورد بازاريابي توسط موتورهاي جستجو , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

7 سوال قبل از راه اندازی وب لاگ

وب لاگ جزء آخرین اصطلاحات و پدیده های دنیای بازاریابی الکترونیکی می باشد. با وجود این که هر روز تعداد بیشتری از تاجران به گروه دارندگان وب لاگ اضافه می شوند اما هنوز هم تعداد کمی از مردم حضور وب لاگ ها را در نزدیکی خود حس می کنند و به استفاده بهینه از آن ها فکر می کنند.
اگر مایلید که یک وب لاگ تجاری داشته باشید قبل از شروع هر کاری به 7 سوال زیر پاسخ دهید:

1- آیا واقعاً به وب لاگ نیاز دارید؟
ویرایش و نگهداری وب لاگ احتیاج به یک فرد متعهد و علاقه مند دارد. نویسنده صفحات وب لاگ باید از منظم کردن کلمات و جملات لذت ببرد. فردی با این مشخصات حتماً باید در پیدایش وب لاگ حضور داشته باشد.
شما باید اهداف تجارت خود را در نظر بگیرید. آیا وب لاگ می تواند در رسیدن به این اهداف موثر باشد؟ شما حق دارید که از بین روش های متعدد اینترنتی، بهترین ها را انتخاب کنید. روش های دیگر بازاریابی الکترونیکی مانند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، تبلیغ در مجلات الکترونیکی، انتشار خبرنامه و... نیز در اختیار شما هستند که همگی ابزارهایی قدرتمند محسوب می شوند.

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , 7 سوال قبل از راه اندازي وب لاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد