نوشته شده توسط : E-Commerce

حتما اتفاق افتاده است که به سايتي مراجعه کنيد اما مطالب مورد نظرتان را در آن پيدا نکنيد. به احتمال زياد، ديگر هرگز به آن مراجعه نخواهيد کرد. يا اگر سايت ظاهر خوبي نداشته باشد، به اين نتيجه مي رسيد که احتمالا فرد بي تجربه اي آن را به وجود آورده است.

اگر مي خواهيد از راه اينترنت تجارت کنيد، بايد يک سايت حرفه اي داشته باشيد زيرا سايت شما در حکم يک کارت تجاري است که بايد شما را به درستي به بازديد کنندگان معرفي کند.

تاثير اوليه سايت روي بازديد کننده بسيار مهم است. اگر مي خواهيد در بازديد اول تاثير خوبي روي مراجعين داشته باشيد و بازديد کنندگان مستعد را جذب کنيد، رعايت نکات زير مفيد خواهد بود.


1- سايت خود را هدفمند طراحي کنيد
شما حتما از هدف سايت خود اطلاع داريد. مثلا اگر يک سايت فروش موفق مي خواهيد بايد محتويات مؤثري در آن بگنجانيد. سايت را جذاب کنيد و اطلاعات مفيدي در اختيار خواننده قرار دهيد.


به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , چگونه يک سايت فروش موفق داشته باشيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

مراجعين وب هدفمند هستند و به تبليغاتي که به هدف آنها مربوط نشود، توجهي نمي کنند. براي موفقيت، آگهي ها بايد با اهداف و آنچه در ذهن کاربران است، هماهنگ باشد.

دلايل مختلفي براي عدم موفقيت تبليغات روي وب وجود دارد. اما اين موضوع زماني قابل توجه است که آگهي به موضوع مورد علاقه کاربر مربتط باشد و باز هم شکست بخورد. چرا اين اتفاق مي افتد؟

براي شروع بايد علل موفقيت تبليغات متني در موتورهاي جستجو را بررسي کنيم.
هر کاربري به دنبال يک هدف است – ممکن است دنبال اطلاعاتي درباره دوربينهاي ديجيتال باشد يا بخواهد کتابي خريداري کند. در هر صورت، توجه کاربر کاملا به مسائلي معطوف است که به نحوي او را به هدف خود مي رساند.
هنگامي که کاربر عنواني براي جستجو وارد مي کند، موتور جستجو آگهي هايي را که مستقيما مربوط به موضوع جستجو باشد، برمي گرداند. بنابراين کاربران آنها را مشاهده و دنبال مي کنند. حتي اين گونه آگهي ها موثرتر از نتايج ديگر جستجو هستند زيرا نشان دهنده اعتبار تبليغ کننده و علاقه او به جذب مشتريان است.


به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , تقويت تاثير تبليغات در وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

اگر مي خواهيد که سايت شما چسبناک باشد، يعني بازديدکنندگان آن، مجددا به آن مراجعه کنند، بايد استراتژي مشخصي داشته باشيد. شما بايد بدانيد که ماهيت سايت شما، به چه چيزي براي جذب دوباره و دوباره بازديد کننده ، نياز دارد.
بدون در نظر گرفتن اينکه شما با سايت خود چه مي کنيد، شما به محتوي مناسب و متغير که براي بازديد کننده سايت شما مهم است، نياز داريد. محتواي سايت بايد زمان بندي شده، متناسب و  هماهنگ با تم سايت شما باشد. و چيزي با ارزش به بازديد کننده ارائه کند. برخي از استراتژي ها در زير آورده شده اند.

تشخيص اينکه چه چيز جديد يا مبتکرانه در ارتباط با سايت شما وجود دارد. چه چيزي را مي توانيد ارسال کنيد که بازديد کننده کنجکاو را بازگرداند. آيا محصول جديد، خبر جديد،  يا مقاله جديد، مخصوصا که دنباله دار باشد،  جايزه  جديد يا مسابقه اي براي برنده شدن وجود دارد؟ به موارد مختلف فکر کنيد و ببينيد چه چيزي در ارتباط با سايت شما وجود دارد.

به بازديد کنندگان راهي براي برنده شدن نشان دهيد. يک چيز مجاني يا کوپن تخفيف که بتوانند برنده شوند. شما حتي ممکن است هداياي يک شرکت ديگر را که آرم آن هم روي هدايا حک شده را قرار دهيد و نام برندگان را در سايت خود اعلام کنيد تا بازديد کنندگان به سايت شما بازگردند. برندگان را به روز رساني کنيد و نامه تشکر برايشان بفرستيد.

راهي براي جمع آوري آدرس پست الکترونيک بازديد کنندگان، مثل نظر سنجي در مورد سايت يا محصول خاص و يا دفتر يادبود سايت،  و يا سوالات ساده که جواب دهند و به نحوي آدرس آنها را جمع آوري کنيد. شما بعدا مي توانيد به مناسبتهاي مختلف با آنها مکاتبه کنيد.  حتما به آنها شانس حذف از ليست خود را بدهيد و مطمئن باشيد اگر اطلاعات سايت شما مفيد باشد، آنها هيچگاه از ليست شما خارج نخواهند شد.

از بازديد کنندگان سايت خود بخواهيد که سايت را به دوستانشان معرفي کنند و بابت اين موضوع به آنها جايزه بدهيد. به آنها ثابت کنيد که براي شما با ارزش هستند  و شما به آنها توجه داريد. دليلي براي معرفي سايت شما به ديگران را به بازديد کننده سايت خود بدهيد. به بازديد کننده، دليل و امکان
Bookmark کردن سايت خود را بدهيد.

بازي جديد، قيمت بازار بورس، اخبار و اطلاعات متغير را به بازديد کننده ارائه دهيد تا آنها بازگردند و سايت شما را بازديد کنند. سايت خود را همواره به روز رساني کنيد تا آنها به شما اعتماد کنند و مجددا به سايت شما مراجعه کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , چگونه سايت خود را چسبناک کنيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

12 روش قطعی استفاده از محتواي غني به منظور سرازیرشدن سیل ترافیک به وب‌سایت شما

داشتن ترافیک زیاد در هر وب‌سایت تقریبا همیشه رویای صاحبان سایت‌ها (یا در صورت نداشتن آن، کابوس آنها) بوده است. شما می‌توانید با داشتن ترافیک هدفمند، هرچه می‌خواهید انجام دهید. به عنوان مثال: بررسی و ردیابی عملکرد بازدیدکنندگان هدفمند سایت، کلیک‌های انجام شده در تبلیغات آن‌لاین(Click Through) ، عضوگيري براي خبرنامه و غيره.

اما برای راضی نگاه‌داشتن بازدیدکنندگان سایت و موتورهای جستجو، شما به مطالبی غني نیاز دارید. حال سوال اين است که محتواي غني چگونه ترافیک را به سایت شما سرازیر می‌کند؟

منابع بی‌شماری برای تولید ترافیک وجود دارد، مانند موتورهای جستجو، اما عاقلانه نیست که برای تولید ترافیک سایت فقط به موتورهای جستجو تکيه کنيد. با تنوع روش‌ها، برنامه‌ای همه‌جانبه را برای جذب ترافیک به سایت خود طراحی ‌کنید.


در این مقاله 12 روش قطعی جذب ترافیک با استفاده از محتوا را بررسی می‌کنیم:


1- استفاده از مقالات با کلمات کلیدی غنی و مشهور
با جستجوی کلمات کلیدی مشهور برای موضوع خدمات و یا تولیدات خود، اطلاعات خود از کلمات کليدي مرتبط و مورد جستجو را تکميل ‌کنید و این لغات را در متن مقاله ها و صفحات موجود در وب‌سایت خود قرار دهيد. وب‌سایت شما به صفحه هاي حاوي اطلاعات و محتوا نیاز دارد. هرچه بیش‌تر بهتر.
وب‌سایت با صفحاتی شامل اطلاعات غني و واقعي، به وسيله اي مناسب برای تغذیه موتورهای جستجو تبدیل می‌شود.


به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , تاثير محتواي وب سايت در افزايش ترافيک , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

بهترين استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط

اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنين خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است.

بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟

1- بازاریابی پست الکترونیک. هرروز بیش از 900 میلیون نفر از پست الکترونیک جهت ارسال و دریافت پیام استفاده می کنند. هنوز موثرترین روش رسیدن به تعداد انبوه مشتریان بالقوه و تقویت ارتباط با آنها، استفاده از پست الکترونیک است. طراحي و ارسال خبرنامه هاي الکترونيکي از مهم ترين و شايد حياتي ترين نيازهاي تجارت هاي برخط است و ابزار ها و روش هاي توليد و ارسال خبرنامه ها، بسيار قدرت مند شده اند.

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , بهترين استراتژي بازاريابي الکترونيکي , ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند

در اين مقاله ده دليل ساده ولي مهم عنوان شده که مي توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شايد بارها اين سوال را از خود پرسيده باشيد که چرا مردم از من خريد نمي کنند. دلايل زير به شما کمک مي کنند تا استراتژي بازاريابي و فروش تجارت الکترونيکي خود را بازنگري کنيد.

1 – يکي ازعوامل عدم موفقيت در زمينه بازاريابي زماني حاصل مي شود که سايت قادر به ايجاد بستري امن و قابل اطمينان در هنگام سفارش خريداران، نباشد. براي ايجاد چنين اطميناني، سايت مي تواند به خريداران اين اطمينان را بدهد که کليه عمليات سفارش خريد از طريق سرورهاي امن انجام خواهد گرفت. و برای مشتری اطمینانی ايجاد کند که کلیه اطلاعات از قبیل آدرس الکترونیکی و اطلاعات شخصی افراد به صورت کاملا محفوظ، نگه داري شده و به هيچ وجه فروخته نخواهند شد.


به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند , ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()