نوشته شده توسط : E-Commerce

اگر به دنبال کسب درآمد از طریق کار در منزل هستید، وب‌سایت‌های کوچک(Mini Site) روشی مناسب برای اجرای فعالیت‌های شغلی شخصی شما هستند. این وب‌سایت‌ها معمولا سایت‌های یک یا دو صفحه‌ای هستند که به منظور تبلیغات فروش یک محصول به کار می‌روند.
یک مینی وب‌سایت درواقع يک معرفي نامه فروش محصول است که با هدف تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار، طراحی شده است، بنابراین هدف آن فراهم کردن جزییات درباره محصول نیست. این نوع سایت، بازدیدکنندگان زیادی را جذب می‌کند و بازدیدکنندگان بیشتر، به معنی فروش و درآمد بیش‌تر برای شما است.

مراحل ایجاد یک مینی وب‌سایت
1-یک بازار اختصاصی (
Niche Market)سودمند پیدا کنید.
2-بهترین محصول را برای فروش در آن بازار تعیین کنید.
3-یک معرفي نامه تبلیغي ماهرانه براي محصول خود بنویسید.
4-يک صفحه ورودي (
Landing) طراحی کنید.
از تبلیغات بنری یا دیگر انواع تبلیغات در اين صفحه استفاده نکنید، این کارها، توجه بازدیدکنندگان شما را منحرف می‌کند، شما باید تمام حواس خود را بر فروش محصولات خود متمرکز کنید. نمونه يک ميني وب سايت يک صفحه اي معرفي محصول در آدرس زير است:

 

http://www.mahmoodb.com/fly-in/Create_Your_Own.htm

 

 

اين صفحه براي عبارت "fly-in ad" بهينه سازي شده است و در ميان بيش از 4500 صفحه در گوگل، رتبه 4 را کسب کرده است.

طراحی یک مینی وب‌سایت
هر سایت باید فقط به فروش یک محصول اختصاص داشته باشد و منحصرا برای آن کالا بهینه‌سازی شده باشد. از کلمات کلیدی استفاده کنید که نام محصول مورد نظر شما در آن به کار رفته باشد، کلماتی که برای جذب ترافیک موردنیاز برای سوددهی سایت شما به اندازه‌ی کافی مشهور باشند.
همواره کلمات کلیدی مذکور را در تیتر، سرفصل‌ها و تگهای گرافیکی به کار برید. فرمی با قابليت سفارش‌پذیری زیاد و امکان تکميل کردن سریع تهیه کنید. بدیهی است نمی‌خواهید مشتریان خود را به خاطر زمان زیاد مربوط به پر کردن فرم یا کليک هاي زیادی که سر راه فروش کالا وجود دارند از دست بدهید.
کالای فروشی شما هر چه باشد، کار خود را با شرح ویژگی‌های آن شروع کنید و تمام تمرکز خود را روی آن محصول خاص بگذارید. سعی کنید با چند تاییدیه از جانب افرادی که از محصولات شما راضی هستند، کالای خود را بهتر معرفي کنید.
در کنار این تاییدیه‌ها از تعدادی جایزه و امکانات رايگان برای تشویق بازدیدکنندگان به خرید استفاده کنید. کتاب هاي الکترونيکي، مقاله، گزارش و غيره مي توانند جوايز مناسبي باشند.
به دنبال شرکتي قابل اعتماد برای میزبانی سایت خود باشید. یک سیستم میزبانی با درصد بالا بودن مناسب و سرعت دسترسي زياد.
از نام دامنه اي استفاده کنید که کلمات کلیدی شما را دربرداشته باشد، با این کار رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا برده، ترافیک بیشتری به دست می‌آورید.

برخی مزایای مینی‌ سایت‌ها
1-قابلیت بهینه‌سازی آسان تر در بهینه‌سازی موتورهای جستجو.
2-لینک‌های ورودی به سایت شما باعث کسب رتبه بیشتری در گوگل خواهد شد.
3-شما می‌توانید در مورد فروش محصول یا ارایه خدمت، خبره شوید.
4- ترافیک سایت شما از وب‌سایت‌های معمولی بیشتر خواهد شد.

مینی وب‌سایت‌ها به دلیل هزینه کم راه‌اندازی و طراحی آسان، راهی سريع و راحت برای کسب درآمد هستند. ایده‌ قوی، تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید. اکنون شما آماده کسب درآمد از اينترنت هستید.
 

 

براي در يافت متن کامل تمام مطالب در خبرنامه عضو شويد



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , وب‌سايت‌هاي کوچک، ابزاري بزرگ براي ايجاد يک تجارت خانگي , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

این اشتباه می‌تواند تجارت شما را نابود کند! با خواندن این مقاله، از ارتکاب این اشتباه بزرگ، جلوگیری خواهد شد.

آیا وب سایت شما تجارت شما را نابود خواهد کرد؟

با یکی از دوستان به نام حمید در حال تعریف یک برنامه تبلیغاتی توسط کارت تبریک بودیم. سوالی که ایشان مطرح کرد این بود که آیا در کارت‌های تبریک، مردم را به سایتم هدایت کنم یا شماره تلفن بدهم که با من تماس بگیرند؟
همین سئوال وقتی که شما بازاریابی تلفنی هم انجام می‌دهید مطرح می‌شود یعنی به طرف مخاطب خود، آدرس سایت را بدهم که به آن مراجعه کند یا تلفنی تمام اطلاعات لازم را به او بدهم؟
خیلی از صاحبان تجارت‌های مختلف همین سئوال را دارند. آنها می‌خواهند بدانند که آیا بهتر است تلاش کنند تا مخاطبان آنها به وب سایت آنها مراجعه کنند یا خیر؟

آیا شما باید هرچه بیشتر تلاش کنید که مخاطبان را به وب سایت خود ارجاع دهید؟
جواب من به سوال فوق، شما را شگفت زده خواهد کرد!

 

 

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , وب سايت خود را اخراج کنيد , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

همه ما از اين مطلب آگاهيم كه لينك‌هاي ورودي به سايت نقش مهمي در افزايش رتبه‌ي سايت در موتورهاي جستجو دارند. همچنين با اين روش مي‌توانيم بازديدكنندگان بيشتتري را به سايت خود جذب كنيم. چگونه مي‌توانيم لينك‌هاي ورودي يك‌سويه داشته‌باشيم؟ راه‌هاي بي‌شمار براي اين كار وجود دارد؛ من در اين مقاله 7 روش مهم و مؤثر را در نظر گرفته‌ام.
حتماً اطلاع داريد كه مبادله‌ي لينك متداول‌ترين راه براي جذب لينك از سايت‌هاي مختلف است. به اين ترتيب شما بايد از يك لينك دو طرفه‌ استفاده كنيد. در اين مقاله راه‌هاي جذب لينك را، بدون اختصاص لينك برگشتي، بررسي مي‌كنيم. در واقع هدف ما اين است که قراردادن لينک به سايت خود را براي مديران ساير وب سايت ها آنقدر جذاب کنيم که مجبور نباشيم در ازاياين کار، ما نيز به سايت آنها لينک بدهيم. البته هميشه توجه داشته باشيد که ارتباط هاي دوطرفه است که باعث گسترش اينترنت تا اين حد شده و نمي توان توقع داشت که اين راه کارها، هميشه لازم و يا کارساز باشند چرا که اگر چنين بود، همه دلشان مي خواهد که بقيه به سايت آنها ارتباط يک طرفه برقرار کنند که اين امر کاملا غير ممکن است.


و اين هم 7 روش جذب لينك‌هاي ورودي يك‌ سويه:

 

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , هفت راه جذب لينك , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

هر روزه با پيشرفت بيشتر ابزارهاي سخت افزاري و نرم افزاري جهت توليد و دسترسي به پادکست ها که توسط شرکت هاي مختلف مثل Apple ارائه مي گردند، امکان استفاده از تعداد بيشتري پادکست براي علاقمندان فراهم مي شود. هرچند که برخي از ما قبلا با مقوله پادکست آشنا شده ايم ولي اين ابزار ها مثل iTunes به سمت معرفي پادکستينگ به ميليون ها شنونده پيش مي روند.
ولي برخي از پادکست ها راه را اشتباه مي روند و پس از چند دقيقه گوش دادن به آنها، شنونده به يک برنامه و کانال ديگر مي رود.
در اين جا هشت موضوع مهم را که در زمان توليد پادکست خود بايد رعايت کنيد، مورد بررسي قرار مي دهيم.

1-چيزي براي گفتن داشته باشيد. شما حتما مي توانيد براي يک ساعت صحبت کنيد و از هر دري چيزي بگوئيد. ولي چنانچه شما صدائي ماندگار و يا حتي سرگرم کننده نداشته باشيد، کسي سراغ شنيدن مجدد پادکست شما نخواهد آمد. چنانچه پادکستي داريد که فقط محتواي وبلاگ شما را به صورت صوتي پخش مي کند، وقت خود را تلف نکنيد و به همان نوشتن متن در وبلاگ خود بپردازيد چرا که دسترسي به آن از دسترسي به پادکست هاي وبلاگ شما ساده تر خواهد بود.

 

 

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , هشت نکته مهم در تهيه پادکست , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

پيشرفت روز افزون نامه های تبليغاتی، موجب افزايش مبارزه برای بدست آوردن فضای مطلوب در صندوق پستي مشتريان و حفظ خوانندگان وفادار در طول زمان شده است. شما کافي است به سايت www.internet.com سري بزنيد و ببينيد که صدها و هزاران ليست خبري در موضوعات مختلف وجود دارد که مي توانيد در آنها عضو شويد و انواع و اقسام اطلاعات و اخبار را بصورت روزانه، هفتگي و ماهانه دريافت کنيد.


ولي اگر بخواهيد چند خبرنامه ايراني مناسب پيدا کنيد که بطور مرتب براي شما اطلاعات دلخواه شما را ارسال کنند، دچار مشکل خواهيد شد. دليل اول اين است که يک سايت مناسب که تمام خبرنامه هاي ايراني را معرفي کند و شما بتوانيد در آن سايت، خبرنامه دلخواه خود
را انتخاب کنيد وجود ندارد. دليل دوم که البته از اولي مهم تر است اين است که اصلا تعداد خبرنامه هاي ايراني موجود در اين دنياي بزرگ مجازي، انگشت شمار است و در موضوعات بسيار محدود و اکثرا در چارچوب اطلاعات فني و نرم افزاري خلاصه مي شوند.

 

 

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , نکاتي براي تقويت خبرنامه هاي پستي , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : E-Commerce

از زماني كه اينترنت و سايتهاي وب به جمع خانواده بزرگ علوم كامپيوتر پيوستند، ميزباني وب مفهوم پيدا كرد. هر وب سايت فضايي را روي يكي از سرورها در شبكه اينترنت نياز دارد كه محتويات سايت روي آن سرور قرار گيرد. شركتهايي كه اين خدمات را ارائه مي دهند شركتهاي "ميزبان وب"(1) نام دارند. در ظاهر تمام اين شركتها خدمات مشابهي ارائه مي دهند،‌اجاره دادن فضايي معين براي اينكه شخص يا شركت صفحات سايت خود را براي مدت معيني بر روي سرورهاي آن شركت قرار دهد. اما اين كل ماجرا نيست، دهها پارامتر در نوع سرويس دهي اين شركتها دخيل هستند كه بي توجهي به هر يك از اين پارامترها و توجه به شعارهاي بي پايه و قيمتهاي بسيار پايين برخي از شركتها ضررهاي جبران ناپذيري را به اشخاص و وب سايتهاي آنها مي رساند. در اين مقاله سعي بر آن شده كه مهمترين پارامترها را معرفي كرده و به توضيح مختصري از هريك بسنده نماييم. ذكر اين نكته ضروري است كه از ميان تمامي موارد ذيل دو اصل كلي مهمترين نقش را در انتخاب شركت مناسب دارند كه هيچ يك به تنهايي قادر به راضي كردن مشتري نخواهد بود:‌ كيفيت سرويس و پشتيباني مشتري.

 

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , ميزبان خوب كيست و شرايطش چيست , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()